Alla inlägg under maj 2008

Av fyraifamiljen - 3 maj 2008 12:14

Rev av 9km i vårsolen. Det gick betydligt bättre idag än i förrgår. Grrrrymt! Det blir nog en runda imorgon oxå.

Av fyraifamiljen - 2 maj 2008 20:01

Var igår ute å sprang mitt första pass efter "feber-trippen" !! Det var såååå tungt att springa men det var såååå skoj! Jag rev av 6km i ett fullt respektabelt tempo. Även om det stod mig emot så valde jag att vila buggarna idag. Tror inte att det är smart att köra igång för hårt...det resonemanget torde generera i ett gäng "vuxen-poäng". Jag är normalt helt respektlös då det kommer till att vila då jag egentligen borde...så dagens vila är lite ovanligt för mig.


Imorgon skall jag dock inte vila, då blir det 12-13 km lätt jogg.


För övrigt så har jag å barnen varit hemma hela dagen. Mamma Anna har jobbat. Inte en unge var ute på gården idag, trist. Allt går så mycket lättare om Emma kan få lite leksällskap. Normalt är gården full med ungar och varje dag är vi där ute o leker. Det är verkligen en bra gård för barn (om man bortser från vissa bilister som ibland inte har alla besticken i lådan).


Imorgon skall Emma på två födelsedagskalas (!). Emma kommer att vara brutalt doped up på socker. Jag tror att det kommer att bli svårt att hålla tallriks-modellen under morgondagen.


Det var allt för ikväll, nu e det basket på teve. Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards