Alla inlägg den 3 maj 2008

Av fyraifamiljen - 3 maj 2008 20:54

Det är nog två tre veckor sedan jag bloggade. I och med influensan så kom liksom allt av sig. För mig har det betytt att allt har stannat upp lite träning, alla social kontakt och min diet har gått åt skogen typ hundra gånger. Men nu är jag på banan igen.

Imorse före frukost fick Ines följa med på en timmes långpromenad och det kändes så gott. Nu är jag på g igen.

Ines har under denna bloggdown fått en ny tand. Vet inte riktigt när men jag tror det var runt 9 månaders dagen. Det var en framtand där uppe som tittade fram. Nu är den andra framtanden där uppe på g. Hon har också lärt sig att vinka, säga mamma, klappa händerna, vet var kökslampan är, "knäppa" med fingrarna och nu när hon är 9½ månad så går hon tre steg på egen hand. Hon är ett riktigt litet charmtroll( inte alls partisk). Hon har kommit in i en så underbar ålder nu. Njuter av varje sekund med denna lilla gosgumma.

Nästa vecka på tisdag har Emma och jag bjudit hem hela jordgubben(Emmas avdelning på dagis) på fruktstund. Det ska bli kul och spännande. Nästa vecka hoppas jag också på att få träffa Yasemin med sina barn och Sofia och Maria med sina barn.

Ha det gott så länge

//Anna


Av fyraifamiljen - 3 maj 2008 12:14

Rev av 9km i vårsolen. Det gick betydligt bättre idag än i förrgår. Grrrrymt! Det blir nog en runda imorgon oxå.

Ovido - Quiz & Flashcards