Alla inlägg den 5 maj 2008

Av fyraifamiljen - 5 maj 2008 15:39

Dagens löpning var verkligen grym - på ett bra sätt. Hade skola till 1300 idag. Fick lite panik med lunchen. Var tvungen att skägga ner till matrummet på en 10 minuters rast vid 11-tiden och speed-äta lite korv å stroganoff. När föreläsningen var slut krängde jag på mig shorts och löparjackan. På med ryggsäcken och iPoddan så bar det iväg. Det är verkligen konstigt att springa med rygga, den e liksom hela tiden ett steg efter en själv.


Vädret var sååå bra. 17 grader och lätt vind. Jag hade bilen i rotan så rundan blev något kortare än vanligt. Lite drygt 20km lyckades jag avverka.


Hoppas nu att vädret håller sig så här!


Må väl!

Av fyraifamiljen - 5 maj 2008 08:33

Efter en veckas familjeledigt så känns det ganska skönt att komma in i hamsterhjulet igen. Helgen bjöd på mysigt valborgsfirande i Huddinge, synd bara att det började regna. Och inte mindre än tre kalas. Kan tänka mig att alla födelsedagsbarn somnade gott  efter sina kalas precis som jag. :) Vill passa på att tacka alla för fin uppvaktning och alla gratulationer. Vill också tacka Yasemin och Luis för ett kul kalas som de hade för Zara på barnens djungel och Johan och Susanne för fantastiska bakverk på Emils kalas.


Ines andra framtand där uppe har nu tittat fram och jag ser nu fram emot några lugna nätter. Det är så kul när tänderna kommer då de går från bebis till barn. Ursött.


Idag ska jag baka morots och äppelmuffins och gå en powerwalk och dammsuga upp alla smulor från kalaset igår. ;)


Ovido - Quiz & Flashcards