Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av fyraifamiljen - 18 augusti 2008 20:46

Såg ni OS-studio idag? Kl 20:45 var André Pops accompanierad av Staffan Strand för att visa teknikerna och fysiologin bakom ett höjdhopp. Dem hade fäst en massa rep i en trikåklädd stackare som, i slow-motion, skulle demonstrera hur ett höjdhopp ska se ut.


Såg ni det så vet ni vad jag snackar om.

Såg ni det inte så missade ni public service på hög nivå. Mina tv-licenspengar kändes väl sådär välinvesterade.


Klassiker. 

Av fyraifamiljen - 18 augusti 2008 09:59

Har nu varit och lämnat barnen på dagis. De var ute redan så det var bara att sätta Ines i sandlådan och Emma ....ja Emma sprang iväg med Tessi och Maya. När vi gick till dagis tittade Ines upp på mig flera gånger och sa mamma och sen såg hon så där filurig ut. Precis som att hon hajade att det var nåt nytt. Pappa har ju varit hemma hela sommaren men är idag i skolan igen. Så nu ska jag dammsuga och röja lite sen ska jag sätta mig i personalrummet  kl 11.30 enligt överenskommelse med fröken. Ines vinkade inte till mig när jag gick. Jag sa hejdå och vinkade fyra gånger men hon tittade bara på mig som att jag störde henne i sandlådeleken.

Ovido - Quiz & Flashcards