Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av fyraifamiljen - 13 augusti 2008 11:54

Ines är helt ointresserad av min närvaro. Jag är så stolt över henne. Man kanske ska vara lite sentimental över hennes slappa atityd jämte mig då vi skolar in henne men tvärtom, jag är glad att hon är så kavat.

Av fyraifamiljen - 13 augusti 2008 08:50

0930 skall vi vara där. Fast igår när vi kom 5 min tidigt så satt alla andra nya barn redan där. Ska nog tjuva 10 min idag. På så sätt får jag 70 min dagis med barnen.


Ska bli spännande att se hur Ines har det idag på dagis. Igår, som sagt, var hon lyrisk.


Återkommer med rapport.


ps. Kikade ner i Emmas låda med Happy-meal-leksaker precis. Det är lite pinsamt hur ofta man har käkat McD´s. Ja ja..så är det. Jag själv har ätit en massa McD´s och jag lyckades ju bli 195cm lång.

Ovido - Quiz & Flashcards