Alla inlägg den 14 augusti 2008

Ara

Av fyraifamiljen - 14 augusti 2008 12:52

Jag kan absolut ingenting om brottning...kan bara lita på kommentatorernas åsikter kring Aras match. Enligt dem så blev Ara bestulen på vinsten.


Aras agerande på medaljutdelningen blev ju helt klart bra TV.

Av fyraifamiljen - 14 augusti 2008 12:26

Idag var jag med barnen i endast tio minuter för att sedan sätta mig i personalrummet med alla andra inskolande föräldrar. Där satt jag, och läste min bok, i 1 timma och 15 minuter. Strax innan 11 kom fröken och hämtade mig. Hon meddelade att Ines hade haft det jätteskoj och att "hon är bra tålig den där tjejjen". Hon hade tydligen ramlat en massa utomhus utan att gnälla det minsta.


När jag gick in på dagis igen så snyftade faktiskt Ines till då hon fick syn på mig. Det var lite mysigt.


Nu är vi hemma. Ines hann jag precis mata innan hon somnade. La henne i vagnen för att sedan laga till käk till mig och Emma. När maten var klar så skall jag hämta Emma. Då ligger hon och toksover i soffan... Verkar som om att dagis slukade energi idag.


Imorgon är det dagis igen. Återkommer med morgondagens rapport.


Ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards