Direktlänk till inlägg 31 mars 2008

Full fart

Av fyraifamiljen - 31 mars 2008 08:46

Vi har verkligen haft en grym helg.


Fredagen var rätt lugn, bara softande. På lördagen var Emma hemma hos mormor och morfar. Då passade jag, Anna o Ines på att ta en långpromenad. Vi gick ner till station och köpte med oss mat från Tiger. Maten var lite fesljummen då vi kom hem men efter lite uppvärmning i micron så var maten "good as new". På söndagen var hela familjen ute på djurgården. Jag sprang Premiärmilen. Även farmor, farfar, mormor och morfar var där och kikade. Det var fantastiskt kul att ha så mycket publik, tack för allt peppande! Jag sprang runt på 43:06. Det är 1:26 minuter snabbare än i höstas (Hässelbyloppet). Nästa lopp då ska jag under 42:40. Otroligt kul att ha lite tider att försöka slå. För övrigt bjöd dagen på strålande vårväder och arrangemanget kunde inte ha varit bättre. Fantastiskt trevlig dag.


Ha en bra vecka!


ps. jag hamnade på plats 68 av 606 (motionsklass män)

 
 
Ingen bild

Eva

31 mars 2008 09:44

Grattis David! Bra sprunget, ska försöka slå den tiden :)i mina drömmar....Tack själv för en trevlig dag. I kväll börjar träningen.

 
Johan

Johan

31 mars 2008 10:11

Fantastiks prestation David! Snart får du väl ställa dig bland elitlöparna!!

http://www.familjenlundqvist.info

 
Ingen bild

Fredrik

31 mars 2008 11:26

Kanonbra löpt. Du såg stark ut hela loppet. Ser framemot nästa. Meeeeeeeenn
Ta det lugnt med träningen så du inte blir övertränad och tänk på att du äter och dricker så du får i dig tillräckligt.

 
Ingen bild

av mamma den 31 mars 2008

31 mars 2008 16:58

Bra jobbat. Det såg ut att bara flyta på för dig. Otroligt starkt gjort. Men glöm inte att äta ordentligt!

 
Ingen bild

David

31 mars 2008 19:59

Tack för alla fina kommentarer. Ja mamma och svärfar, jag äter ordentligt...om sanningen skall fram så är det faktiskt grymt svårt att äta rätt mängd mat, men jag försöker. Ang. elitlöparna så springer många av dem grymt grymt grymt mkt snabbare än jag. Så som läget är just nu så är jag på tok för modest för att anmäla mig till elit-gruppen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fyraifamiljen - 29 april 2009 12:36

Vill bara snabbt meddela att vi mår bra men har lite hektiskt just nu. David har praktiserat i 10 dagar i streck och ska jobba hela valborgshelgen också. Han klarade den praktiska examinationen igår och fick svar på den nationella tentan igår. Han kl...

Av fyraifamiljen - 19 april 2009 11:03

Häromdagen tog vi beslutet att Ines måste få en större sängen. Innan det händer en olycka. Hon har nämligen visat en del intresse till att vilja klättra ur sin spjälsäng. Så igår när Emma och mamma Anna var och veckohandlade tog David och Ines in jun...

Av fyraifamiljen - 16 april 2009 20:53

...är inte lika kul víd förlust. Men om jag inte skrev att AIK torskade mot Malmö så lär det ha stått i kommentarsfältet ganska så snabbt ändå  : )...

Av fyraifamiljen - 14 april 2009 07:28

Av fyraifamiljen - 9 april 2009 10:25

Ovido - Quiz & Flashcards