Alla inlägg den 8 mars 2008

Av fyraifamiljen - 8 mars 2008 09:02

Tyst och lungt var det imorse. Jag var ute och motionscyklade, vågar inte skriva vilken tid jag gick ut... Men två timmar var jag ute. Det regnade kopiöst mycket längs med E4:an i höjd med Silverdal...det var faktiskt rätt grisigt väder. Jag tog fram all träningsutrustning igår kväll och kläderna baserades då på det aktuella vädret, grymt soligt och förhållandevis varmt alltså. Snacka om överraskning då det var plaskblött precis överallt idag. Skulle egentligen ha cyklat mer än i två timmar...men det sket sig. Finns inga bra bortförklaringar, jag fixade helt enkelt inte mer än två timmar, klent. Ska styra upp det där. Måste få ett riktigt långpass på cykel inom kort.


Nu ser jag att solen börjar spricka igenom det tidigare kompakta molntäcket, skönt!


Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards