Alla inlägg den 15 februari 2008

Av fyraifamiljen - 15 februari 2008 19:19

Nej-idag-ska-jag-springa-vilse-vätskebälte....

Av fyraifamiljen - 15 februari 2008 13:28

Hej,


Tack alla för inhandlingserbjudningarna! Jag och Emma (hon följer mig överallt) lyckades att handla litet mat vid lunchtid idag. Jag kände mig (och såg även ut) som sju svåra år...men "I pulled it off". Nu ska jag vila litet samt äta något..


/David


ps. Finns viss chans att ni slipper ett TRÄNINGS-inlägg ikväll. :)

Av fyraifamiljen - 15 februari 2008 09:35

David och jag insjuknade ganska hastigt i maginfluensa igår kväll. Vi är så gott som helt däckade. Man hade ju kanske önskat att en av oss kunde vara sjuk och sen att nästa tar vid liksom.Så man kan få bli nerbäddad och ompysslad. Nu har vi två barn var av ett som också är magsjukt som vi har lite svårt att ta hand om. Stackars Emma som var magsjuk förra veckan är idag hur pigg som helst och får klara sig lite själv idag.

Ovido - Quiz & Flashcards