Alla inlägg den 10 februari 2008

Av fyraifamiljen - 10 februari 2008 21:59

Hej hej,

Med tunga ben sprang jag idag en fyrtiominutersrunda. Gårdagens runda med fröken Serena bad inte om ursäkt för sig idag direkt. Hann nästan 9km, vilket jag är rätt nöjd med. Jag pressade mig aldrig direkt, det var inte meningen heller, och därför ska det bli mkt intressant då jag gör det. Mitt pb på milen e 44:33. Det vore skoj att klippa 43 under årets gång. Kanske Premiärmilen kan bjuda på ett trevligt resultat?


Av fyraifamiljen - 10 februari 2008 21:54

Idag har vi bara tagit det lugnt. Emma har ju varit magsjuk i ett par dagar och har fortfarande inte fått tillbaka aptiten. Ines är inne i en ganska jobbig period (tycker mamma i varje fall). Sover dåligt, äter dåligt osv. Skulle tippa att hon har en tand inom en vecka. Själv har jag fortfarande en förkylning på g som inte riktigt vill bryta ut. Väntar med spänning. ;) Annars är vi två ganska trötta föräldrar nu på söndagskvällen. /Anna

Ovido - Quiz & Flashcards