Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av fyraifamiljen - 14 oktober 2008 13:43

Kände att jag var tvungen att göra någon nytta när jag ändå är hemma och VABar. Så fram med kaveln.

Av fyraifamiljen - 14 oktober 2008 09:13

För ett par veckor sedan följde vi med David när han skulle springa en runda i Ursvik. Väl där så hittar vi lite klätterställningar för barn. Ines hade med sig sin älskade hink och spade så hon var nöjd var man än satte henne. Det var en underbar höstmorgon.

VAB

Av fyraifamiljen - 14 oktober 2008 09:02

Idag är det mamma som är hemma med Ines. Hon har haft en släng av ögoninflamation tror vi, men det kan precis lika gärna bara vara en förkylning och hon är lite extra kladdig i ögonen. Men man vill ju inte chansa pga smittorisken. Men imorgon får hon gå. Hon är piggelin. Hon har plockat ut alla kastruller och lock här på morgonen. Sen tyckte hon nog att mamma ägnade datorn för mycket tid för då började det gnällas. Hon fick nappen och hon gick och la sig i puffen. Och gissa vad? Hon somnade.

Så nu tar jag en micropaus med det jag håller på med och sätter mig i soffan och dricker en caffelatte. Mums!



Ovido - Quiz & Flashcards