Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av fyraifamiljen - 13 oktober 2008 22:00

Nu är dagisfotona klara och det blev jättebra. Se själva.

Av fyraifamiljen - 13 oktober 2008 13:34

Jag har ingen koll på däck till bilar. Hjälp mig.


Är det olika bultar till sommardäck med alu-fälg som till vinterdäck på plåtdäck?



Av fyraifamiljen - 13 oktober 2008 07:45

Efter att ha hoppats in i det sista blev jag idag tvungen att stanna hemma med Ines. Hon e pigg som en mört och är feberfri....peppar peppar... Hon e grymt snorig och hennes ögon kleggar igen nattetid.


Just nu går hon lös på Emmas leksaker =) Tur att Emma inte kan läsa detta. Innan jag o Ines går o hämtar Emma ska vi städa undan alla spår. Ines älskar att leka med Emmas saker.


Nu håller vi tummarna om snabb förbättring och att Ines kan gå till dagis imorrn.


Ha en bra höstdag.


ps. Läs gärna på min löparblogg om gårdagens Hässelbylopp

Ovido - Quiz & Flashcards