Direktlänk till inlägg 29 september 2008

Borrad

Av fyraifamiljen - 29 september 2008 12:32

Så...nu är mina tänder okay för ett år framåt. Känns bra. 4 hål blev lagade. Först ett hål och idag resterande tre.

 
 
Ingen bild

Fredrik

29 september 2008 13:27

Bra jobbat. Skönt att slippa det besöket på ett tag. Man eller mus = Med eller utan bedövning. Själv är jag stormusen. Tar bedövning så fort jag kommer innanför dörren hos tandis.

 
Ingen bild

David

29 september 2008 13:34

Jag valde utan bedövning. Personligen tycker jag inte att bedövning är nödvändigt. Endast under en halv sekund så hade jag ont...övrig tid så låg jag och tänkte på Hässelbyloppet.

 
Ingen bild

Eva

30 september 2008 08:23

Bra! man ska vara rädd om sina tänder, få iväg Anna nu!

 
Ingen bild

Yasemin

2 oktober 2008 17:42

...strongt utan bedövning David! Jag har enorm tandläkarskräck & fick faktiskt 3 bedövningar sist för att laga ett mini hål för att de överhuvudtaget skulle få laga det. Nej nu är du VERKLIGEN värd turkísk kaffe i min bok!!! :O)

 
Ingen bild

David

20 oktober 2008 09:42

Bring on the Turk-kaffe!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fyraifamiljen - 29 april 2009 12:36

Vill bara snabbt meddela att vi mår bra men har lite hektiskt just nu. David har praktiserat i 10 dagar i streck och ska jobba hela valborgshelgen också. Han klarade den praktiska examinationen igår och fick svar på den nationella tentan igår. Han kl...

Av fyraifamiljen - 19 april 2009 11:03

Häromdagen tog vi beslutet att Ines måste få en större sängen. Innan det händer en olycka. Hon har nämligen visat en del intresse till att vilja klättra ur sin spjälsäng. Så igår när Emma och mamma Anna var och veckohandlade tog David och Ines in jun...

Av fyraifamiljen - 16 april 2009 20:53

...är inte lika kul víd förlust. Men om jag inte skrev att AIK torskade mot Malmö så lär det ha stått i kommentarsfältet ganska så snabbt ändå  : )...

Av fyraifamiljen - 14 april 2009 07:28

Av fyraifamiljen - 9 april 2009 10:25

Ovido - Quiz & Flashcards