Direktlänk till inlägg 26 juni 2008

Torsdag eftermiddag

Av fyraifamiljen - 26 juni 2008 15:23

Igår morse åkte David med tjejerna till Väddö. De hälsar att de har det bra i solen. De äter färdigmat från ICA Älmsta och har  det jättebra. Båda flickorna verkar ha åkt på en sommarförkylning så snoret flödar, men det hindrade inte Emma från att bada med pappa när Ines låg och sov. :)

Jag själv var på ikea med mamma igår kväll, det var rätt mycket folk trots semester och fint väder. Tänk att det alltid blir så dyrt när man handlar där. Jag tyckte inte jag handlade mycket och ändå hamnar slutnotan på 900 sek. Köpte lågenergilampor för första gången och de var ju inte precis billiga. Ja ja vad gör man inte för att få lampor som håller längre än två veckor.

När jag sen kom hem på kvällskvisten så var det väldigt tyst hemma. Helt ensam. Det var både skönt och lite trist. Jag passade på att gå ut och ge blommorna regält med vatten. Spolade av terassen också. Det blev fint. Dammsög sedan hela lägenheten med lilldammsugaren. Det gick precis att dammsuga hela innan batteriet tog slut.

Somnade halv tolv och sov som en stock till kl 5.40


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fyraifamiljen - 29 april 2009 12:36

Vill bara snabbt meddela att vi mår bra men har lite hektiskt just nu. David har praktiserat i 10 dagar i streck och ska jobba hela valborgshelgen också. Han klarade den praktiska examinationen igår och fick svar på den nationella tentan igår. Han kl...

Av fyraifamiljen - 19 april 2009 11:03

Häromdagen tog vi beslutet att Ines måste få en större sängen. Innan det händer en olycka. Hon har nämligen visat en del intresse till att vilja klättra ur sin spjälsäng. Så igår när Emma och mamma Anna var och veckohandlade tog David och Ines in jun...

Av fyraifamiljen - 16 april 2009 20:53

...är inte lika kul víd förlust. Men om jag inte skrev att AIK torskade mot Malmö så lär det ha stått i kommentarsfältet ganska så snabbt ändå  : )...

Av fyraifamiljen - 14 april 2009 07:28

Av fyraifamiljen - 9 april 2009 10:25

Ovido - Quiz & Flashcards