Direktlänk till inlägg 27 april 2008

Allt möjligt

Av fyraifamiljen - 27 april 2008 06:57

Anna var ute på Sandhamn med jobbet fre till lör. Jag o flickorna sov då hemma hos farmor o farfar.


Fredagen började med att jag hade lite skola på förmiddagen. Emma ville följa med så det fick hon. Hon satt och ritade så snällt då jag jobbade med skolsysslor med mina skolkamrater. Vid 1130 bröt vi skolarbetandet för att ta helg. Jag och Emma tog tuben in till smeten för att äta Max. Väl framme så gick kassakön ända till ytterdörren så det fick bli McDonalds, trist. Men jag och Emma satte oss i alla fall på uteserveringen på Hamngatan och medans vi åt så kom högvakten förbi. Det var skoj.


Senare på fredagen så skjutsade vi Mamma Anna till slussen. Därefter åkte vi till Huddinge. Hemma hos farmor o farfar åt vi smarrig pizza.


På lördagen var vi ute hela förmiddagen. Vi kollade på getter, änder, åsnor, höns med mera. Vi lekte även en massa i lekparken. Vid 1100 åkte vi från Huddinge för att hämta Mamma i Stavsnäs. Där så hoppade även Annas kollega med i bilen....behovet av en något större bil gjorde sig påmint : )


Det blev väl lite för mycket bilåkade för smådamerna...Huddinge--Stavsnäs--Järfälla--Väsby...hyffsade sträckor. Men dem bet ihop och var vid helt okay mod väl hemma.


Idag söndag så ska vi storhandla mat. Emma ska till skogen med mormor och morfar. Vi får även besök från Annas bror med familj.


Ha en bra dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fyraifamiljen - 29 april 2009 12:36

Vill bara snabbt meddela att vi mår bra men har lite hektiskt just nu. David har praktiserat i 10 dagar i streck och ska jobba hela valborgshelgen också. Han klarade den praktiska examinationen igår och fick svar på den nationella tentan igår. Han kl...

Av fyraifamiljen - 19 april 2009 11:03

Häromdagen tog vi beslutet att Ines måste få en större sängen. Innan det händer en olycka. Hon har nämligen visat en del intresse till att vilja klättra ur sin spjälsäng. Så igår när Emma och mamma Anna var och veckohandlade tog David och Ines in jun...

Av fyraifamiljen - 16 april 2009 20:53

...är inte lika kul víd förlust. Men om jag inte skrev att AIK torskade mot Malmö så lär det ha stått i kommentarsfältet ganska så snabbt ändå  : )...

Av fyraifamiljen - 14 april 2009 07:28

Av fyraifamiljen - 9 april 2009 10:25

Ovido - Quiz & Flashcards