Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Imorgon är det fredag

Av fyraifamiljen - 5 februari 2009 13:35

Snart är det helg och jag ser fram emot en lugnt och skön helg med familjen. Lägger i en bild som får visa vad Emma och jag ska titta på på lördag( ja David får självklart också titta, men jag tvivlar på att han vill).

 
 
Ingen bild

Morfar

5 februari 2009 14:51

Aha en riktig tjejkväll. Det låter det. Hoppas Emma kan hålla sig vaket ett tag.
Jag tror David kommer vara med på ett hörn och rösta eller så vill han vara med och äta chips. Ha en bra melodifestivalkväll

 
Nicklas

Nicklas

6 februari 2009 19:43

Jag tror att David kommer att sitta med flaggor och ett stort plastfinger med en bild av Carola på sin hand och heja hela kvällen.

http://jonathannykoping.blogspot.com

 
Ingen bild

David

7 februari 2009 12:29

E Carola med ikväll? Kul!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fyraifamiljen - 29 april 2009 12:36

Vill bara snabbt meddela att vi mår bra men har lite hektiskt just nu. David har praktiserat i 10 dagar i streck och ska jobba hela valborgshelgen också. Han klarade den praktiska examinationen igår och fick svar på den nationella tentan igår. Han kl...

Av fyraifamiljen - 19 april 2009 11:03

Häromdagen tog vi beslutet att Ines måste få en större sängen. Innan det händer en olycka. Hon har nämligen visat en del intresse till att vilja klättra ur sin spjälsäng. Så igår när Emma och mamma Anna var och veckohandlade tog David och Ines in jun...

Av fyraifamiljen - 16 april 2009 20:53

...är inte lika kul víd förlust. Men om jag inte skrev att AIK torskade mot Malmö så lär det ha stått i kommentarsfältet ganska så snabbt ändå  : )...

Av fyraifamiljen - 14 april 2009 07:28

Av fyraifamiljen - 9 april 2009 10:25

Ovido - Quiz & Flashcards