Alla inlägg den 29 april 2009

Av fyraifamiljen - 29 april 2009 12:36

Vill bara snabbt meddela att vi mår bra men har lite hektiskt just nu. David har praktiserat i 10 dagar i streck och ska jobba hela valborgshelgen också. Han klarade den praktiska examinationen igår och fick svar på den nationella tentan igår. Han klarade det! Grattis!

Ines börjar för övrigt bli förkyld igen, men va f*n det var ju en månad sen sist så vi ska väl inte klaga.

Jag har fått tummen ur och gått till tandläkaren idag. Kändes jättebra. Nu ska här fixas. På måndag ska jag tillbaka och ta bort tandsten och laga en tand. Sen ska de även ta fler röntgenbilder på min visdomstand som ligger så fint ner. Sen väntas det operation förmodligen på Daneryds sjukhus. Sen ska jag banne mig gå till tandläkarn varje år.

Så gott folk håll till godo och ha det skönt i vårsolen!!

Ps Måste säga något ord om Emma också. Hon är världens goaste 4½ åring!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards